2011. október 13., csütörtök

HENIHEROLD + saragulyas






Clothes: HENIHEROLD
Shoes: saragulyas

Herold Henrietta a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen szerzett diplomát 2011-ben öltözéktervező– kötő szakirányon. 2010-ben a barcelonai Escola Superior de Dissenyben töltött fél évet.

Első őszi/téli női kiskollekciója egyben a diplomamunkája is, melyben számos újszerű megoldást kipróbált, még utoljára kihasználva az egyetem falain belül megvalósítható szabad, kockázatok nélküli tervezést.

Heni sikeresen megnyerte a Maybelline-MOME tervezői díját, így megjelenhetett vele egy cikk a JOY októberi számában.A tervező megkért, hogy a fotózáshoz az én diploma cipőkollekciómat (Futuromantic shoes) használhassa, én pedig örömmel fogadtam, így lett egy közös megjelenésünk ahol Heni ruháit az én kiegészítőim tehették teljessé!
Ezúton is gratulálok Heninek a csodálatos diplomakollekciójához! 

HENIHEROLD-ról bővebben itt.





2 megjegyzés:

  1. Kedves Sára!

    Nagyon tetszenek a cipőid. Feltűnő és egyedi, ami nekem fontos. Mennyibe kerülnek a cipők? rendelhető?

    Üdv

    VálaszTörlés
  2. Kedves Érdeklődő!

    Köszönöm a kedves hozzászólásodat, jelenleg még nem rendelhetőek, mert ezek csak prototípusok. A jövőben még tervezem továbbfejlesztésüket, de mivel gépesítés szükséges az előállításukhoz, most még nem engedhetem meg magamnak.

    Üdv!
    sári

    VálaszTörlés